Thursday, October 4, 2012

~....aku....~


~ aku tetap TERtawa walau aku......
....sebenarnya ingin MENANGIS.....
aku tetap TERSENYUM walau aku....
....sebenarnya KECEWA....
aku tetap KUAT walau aku....
....sebenarnya SUDAH LEMAH....
aku tetap SEMANGAT walau aku....
TERTEKAN oleh masalah....
dan yang PENTING...
aku tetap SABAR dan memandang....
....semuanya baik sahaja....
walau sebenarnya hati aku sedang....
MERANA kerana aku tahu ALLAH.....
sentiasa disisi ku...~ 

~..kadang2 dalam perjalanan merentasi menujuNya yang 1..pelbagai dugaan yang menimpa..meratah keimanan kita 1 per 1…kadang2 terasa x mampu..kekadang mahu beralah..tapi ingatlah..di sana terselitnya kebahagiaan hakiki yang menanti..~

.:. hidup ini kembaranya ujian..datang & datang tanpa perhentian…hanya dengan keimanan kau mampu bertahan..jangan kau jatuh hari ini kerana hanya selepas mati baru ujian terhenti .:.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...